menu sluiten
bestdeal-wide

Bestdeal

Voor publieke organisaties die ontzorgd willen worden in het dagelijkse inkoopproces is het Inkoopcollectief van Best Deal de logische oplossing. Wij  bieden een efficiënt proces van bestellen tot factuurbetaling. Het aanbod van alle leveranciers is gebundeld in één webshop, met één organisatie als aanspreekpunt.

De klantvraag

In 1993 is Best Deal opgericht in Zwolle, met het doel om klanten geld, tijd en energie te besparen in het totale inkoopproces. Inkopers van publieke organisaties waren dagelijks op zoek naar routineproducten als kantoorartikelen, het liefste voor de laagste prijs. Hiervoor werden echter verschillende contracten afgesloten. Inmiddels bestaat het assortiment van Best Deal uit meer dan 500.000 artikelen van meer dan 80 leveranciers. Al deze producten zijn inmiddels gebundeld in één online webshop. De webshop moet ondanks het grote aantal producten snel zijn en het assortiment moet grotendeels via koppelingen automatisch toegevoegd worden aan het beheersysteem van de webshop.

oci koppeling best deal

De aanpak

Happy Geeks maakte het technisch mogelijk om inkoopvolumes te bundelen zodat best Deal betere prijsafspraken kan maken. Alle orders worden met alle gecontracteerde producten en diensten in één webshop verwerkt. Dagelijks wordt een geautomatiseerde analyse op productniveau gemaakt van voorraadpositie en prijs. Veelal kunnen meerdere leveranciers het product leveren; de webshop selecteert automatisch de beste deal voor u.

Het proces

Stap 1
U ontvangt inlogcodes voor de webshop bij het sluiten van het contract.

Stap 2
Vind de gewenste producten en diensten en voeg deze toe aan de winkelwagen.

Stap 3
Plaats de bestelling, aangevuld met eigen referentie en kostencodes.

Stap 4
Leveranciers verzorgen de levering en u ontvangt één factuur van Best Deal.

Naast bovenstaande eenvoudige stappen in de webshop maakte happy Geeks de OCI koppeling voor Inkoopsystemen en de OCI koppeling met Best Deal.

Bestdeal

Voor publieke organisaties die ontzorgd willen worden in het dagelijkse inkoopproces is het Inkoopcollectief van Best Deal de logische oplossing. Wij zorgen als het Inkoopcollectief voor lagere inkoopkosten door gebundelde contracten met vooraanstaande leveranciers. Daarnaast bieden zij een efficiënt proces van bestellen tot factuurbetaling. Het aanbod van alle leveranciers is gebundeld in één webshop, met één organisatie als aanspreekpunt. Het is mogelijk om de webshop te koppelen met verschillende Purchase-to-Pay en inkoopsystemen. Doordat u alle producten bij Best Deal inkoopt is het mogelijk om inzicht te krijgen in het inkoopproces van uw organisatie. Wij voorzien u van uitgebreide managementrapportages waardoor u inzicht krijgt in het inkoopproces en dit verder verbeterd kan worden. Daarnaast zijn managementrapportages inzichtelijk gemaakt op Common Procurement Vocabulary (CPV-code) niveau, hierdoor wordt de inkooprechtmatigheid gewaarborgd.

Een webshop voor meer dan 1.000.000 producten die snel en makkelijk zijn te vinden voor de klant van deze webshop. Middels uitgebreide zoekfunctionaliteiten van Wiser Search en de uitgebreide filtermogelijkheden wordt het product snel gevonden.

Het mooiste resultaat
behalen we samen!

Het aanbod aan artikelen op de BestDeal webshop wordt vrijwel dagelijks uitgebreid en zit nu al boven 1.000.000 producten. Bijzonder aan dit project zijn de grote hoeveelheid door Happy Geeks ingerichte externe (OCI) koppelingen.

Gaan we samen de passende oplossing vinden?

Neem contact op met Mark! Vragen? Neem contact met ons op!
Mark-Gruntjes-squashed
Mark